rosett-sara

Alla inlägg under juni 2012

Av Sara Larsson - 26 juni 2012 21:07

Tjohej på er ! 
Okej jag vet att jag inte skrivit här på ett tag igen ! 
men nu är jag tillbaka för att skriva ! ;D 

Sommarlovet började bra med fint väder , men vart är det fina vädret nu då? :O 
bara REGN REGN och REGN , hur kul är det? -.- 
finns inte så mycket att göra ute när det regnar , men då är det bra att ha en hobby som jag skaffat ( tror ja ) 
okej , men jag håller på med mina små kära naglar , vilket är sjukt kul ! 
massa olika saker man kan testa , man börjar lära sig mer och mer vilket visar resultat hur mycket man tränar att måla olika saker :D <3 

Har varit med familjen , eller jag har legat i sängen och sett på film på kvällarna !
se INTE skräck filmer på kvällen säger jag bara xD 

ja , min kära lillebror började på någon brandskola nu denna veckan ^^
har varit med mamma en massa ,  som har varit lika mysigt ^^
varit ner i Säffle och handlat , jag hitta en as snygg tröja som jag VÅGADE köpa , hihi ^^<3 
Å va inne på någon annan butik , som jag inte kommer ihåg vad den hette x) 
hittade massa Nagel saker  där inne , herre gud man blev ju helt sjuk där inne xD 
Köpte grejjor som jag behövde , massa fint ^^<3 
Passa på att hänga med mamma idag med , men det var mest en tråkig dag eftersom jag valde att följa med in till läkaren :) 
Igår passade jag på medans jag var ensam hemma och drog fram alla nagel saker och satte mig vid bordet i köket ^^
efter se sådär 2 timmar så var jag klar "JIPPI" men kom på att andra handen skulle målas med , men det är så svårt att måla den eftersom jag är högerhänt ! haha så det fick bli en enkel glittrig fransk manikyr vilket med blev snyggt ! hihi det är nu man saknar sina LÅNGA naglar , men det går lik bra men mina naglar jag har nu :D 
Min gulliga , älskade och bästa mamma lovade att jag skulle få låna hennes naglar , så jag slipper ta bort det jag gjort på mina naglar ^^
hihi så hon fick bli , målad med olika mönster förut hihi hon är MIN gulliga mamma hon <3 


Okej nu får ni några bilder ! :D <3 
kommentera gärna ^^<3

 okej så här såg mina naglar ut FÖRUT innan dom gick av och jag fick klippa dom ;/

    så här såg dom ut , då jag testade olika saker ^^ 
   och ja , så här såg dom ut efter jag hållit på i ca 2 timmar :O
     
så här ser mammas naglar ut nu , va bara tvungen och testa lite :$ ^^<3 

kommentera gärna , hihi ^^
ha en töppen kväll ni som tog er tid att läsa allt detta :O 
puss hej <3

Av Sara Larsson - 23 juni 2012 23:02

okej jag vet att jag inte har skrivit här på ett tag men har inte haft tid eller orkat men idag tog jag tid ^^
måste få skriva av mig lite känner jag så var beredd på att det kanske blir långt men jag gillar och skriva ! :D 

Ja som alla vet ( ni som läser i alla fall) 
vet att jag var till Liseberg i Onsdags , vilket var en toppen dag  ^^
gick upp halv sju , åkte när klockan var halv åtta 
var verkligen långt att åka speciellt när man var så jäkla nervös ! 
men resan gick bara bra , ännu bättre när den personer ringer som man ska vara på Liseberg med och säger att han ser mig och jag tittar åt andra hållet så står han bakom mig :') 
Dagen var helt jävla underbar ska jag säga er  ^^
Jag vann en rosa GRIS och 4 kg choklad ! :D 
sen när det gått en stund efter vi käkat och så , gick vi och satte oss på en bänk och bara njöt av solen :D 
och gissa vem som sjöng medans vi satt där?
jo Ulrik :D hihi ja som jag säger dagen var jätte bra men som vanligt när man har kul så går tiden så förbaskat fort , vilket jag inte hade velat att den hade gjort ! :(
hade velat stannat tiden !
men det kan man inte göra ! 
vi körde hem han , våra fingrar var ihop flätade hela vägen hem till han sen var det dax att säga hejdå och krama om han ännu en gång ! :D 
men dagen var helt underbar ! 
fick se Ulrik Munther också vilket var roligt att se han live med  ^^ , hihi pappa tog med sig kameran och ställde sig längst fram och tog massa kort , sjuk fina kort blev det  :D 

i Fredags var det ju Midsommar ! 
glad midsommar på er ( lite sent men jaja ) 
och den firades med släkten , massa skratt kul var det ^^<3 
 och idag har det mest varit att ta det lugnt , vilket verkligen va bra ^^
snart ta och sova tror jag , ögonen står i kors ju x)
godnatt på er som läser :D
// Sara   
 

Av Sara Larsson - 18 juni 2012 21:30

yes , gullig kusin man har som ringer och säger att jag ska komma å va med han ^^
hihi gulligt ^^
varit hos underbara faster idag :D 

nu sitter jag å sjunger lite lagomt falskt och är sjukt nervös   :O 
2 dagar kvar sen får jag se HAN ! <3
å se på Ulrik Munther ;D

ska bli sjukt kul att dra till Liseberg ^^
hoppas på bättre väder men jaja ^^

haha lyckat att man luktar barnmat , efter matat lill kusinen men roligt va det <3
tack för en bra dag faster <3

Nu blir det nog bädda ner sej i sängen och se på någon film som man lånat av ? 
jo min FASTER! <3

godnatt på er <3  

Av Sara Larsson - 16 juni 2012 23:21

Yay ! 
nu är det nedräkning som gäller ! 
4 dagar kvar tills jag får träffa N<3 :D
och se på Ulrik Munther en stund ^^¨
kommer verkligen bli en bra dag hoppas jag ^^

Jag vill se Dear John och Jag saknar dej !
någon som sett någon utav dom? ^^<3

Fick ett sms av min goa syster (kusin) som frågade om vi kunde va imöra :D
yay ! det blir å hitta på massa kul med henne , vi har alltid något att skratta åt som vanligt ! 
Kanske ha en filmkväll med kusinen någon dag under lovet !

hmm , blev riktigt arg förut när man åker in till stan å ser en as fin tröja å prover den , sen är det något konstigt i armarna så man inte trivs  i den -.- 
men bara fortsätta titta efter mer fina tröjor ^^

nej nu ska jag inte rabbla upp mer om kläder xD
ska nog ta och sova nu <3

natti på er <3 

Av Sara Larsson - 14 juni 2012 16:50

Hade en rätt rolig dag i torsdags med klassen  ^^
va i skolan ca från kl 8:10 - 10:00 ca xD städa de undan allt i klassrummet nu e det tomt ! 

skolavslutning idag då !
sen SOMMARLOV!<3

locktången är i kopplad och väntar på att den ska bli varm ^^ 
musiken är i bott , jag är glad , kan det bli bättre? :D

jo för ska till Liseberg på Onsdag , med familjen och den bästa <3
ska bli rätt skojj hoppas jag verkligen !

va hos faster igår vilket verkligen va toppen kul , snacka om att man nästan kan bo där borta ^^
är där ca varje dag å så kommer det nog bli under sommaren !
efter skolavslutningen så ska man hem å käka jordgubbar och glass , mumms ! ;D

ha det gött alla !
det ska jag ha !

puss hej !
//Sara    

Av Sara Larsson - 11 juni 2012 20:07

Yay! skolan i imorgon blir det bara en halvdag eftersom klockan 13:00 tror jag det va så ska vi springa skoljoggen , önska mig lycka lär behöva det , till sen efter det så slutar vi (hoppas jag)^^onsdag - minigolf för oss som inte ska spela paintball sen tillbaka till Segmon å käka å ha kul med klassen :D
torsdag- halvdag i skolan med klassen sen slutar vi vid lunch och klockan 19:00 är de kyrkan som gäller ^^
fredag - SOMMARLOV! :D


den 20 juni blir det liseberg , kommer verkligen bli bäst !^^


ska bli gött med sommarlov , och hoppas verkligen på bättre väder än det vi har nu ! 
målnigt , kallt roch lite regn då och då ! 
hallå?! 
vem tog sommarvädret ? :O 
hmmm . . 
hoppas verkligen på bättre väder, gör ni det?! :D 


nej ska nog hoppa in i duschen sen dra på mig one piecen å slänga mig i soffan å glo på tv :D 


ha en bra kväll ni som läser här eller så ^^
natti natti  
 

Av Sara Larsson - 10 juni 2012 13:03

God morgon på er alla ! 
hehe har varit vaken ett tag men säger godmorgon till er som läser eller något ^^<3

ja var på kalas igår hos kusinen i väse som fyllde år , va kul :D   

fixat i ordning ett kort te min syster ( min kusin) 
men hon är so en syster för mig oavsett vad ^^
hon blir ju 13 ÅR idag ju :D
Grattis till dig min goe syster , älskar dej <3

ja skola imorgon då , matte prov som gäller då med !
tisdag -skola

onsdag - paintball med klassen  
Torsdag - skolavslutning :D

inte många dagar kvar vilket är gött ^^<3

ha en bra dag <3

 I LOVE
my life
Because it gave me
YOU
I love you
Because you are my
LIFE
<3 

// sara <3 

Av Sara Larsson - 8 juni 2012 19:55

Har vare hemma idag med :( 
missa ju vårshowen  :O 

men på måndag blir det nog skolan ! eller nej DÅ blir det skola :)
jajaja jag är en klumpig tjej xD 
gjorde sallad förut och skulle öppna tonfisk burken  (hade den vridit den mot mig) 
POFF! sa det så va hela jag full i tonfisk -.-
åh att jag inte lär mej :@
men är man släkt med en klumpig mamma så ärver man det xD 
 
kalas imorgon för kusinen som fyller 11 år :D

nje lyssna på musik å se fall hostan släpper ^^

natti på er !<3

älskar dej !  

// Sara    

Presentation

En tjej på 15 år som gillar att skriva , sjunga och va med vänner^^

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards