rosett-sara

Alla inlägg under juli 2012

Av Sara Larsson - 20 juli 2012 21:48

YES! 
snart sticker vi eller ja imorgon x) 

allt är packat , ska plocka ut det sista imorgon ^^
så kommer vara borta länge , blir nog shoppa en massa  se om jag hittar nagelsaker :D 

och massa annat ! 

ska väl ta och krypa ner under täcket och ta å försöka sova ^^

godnatt på er ! 
kram mej <3

Av Sara Larsson - 18 juli 2012 21:01

Okej inte skrivit så mycket igen men har inte haft tid ^^

Ja i måndags blev jag kusin åt en helt gullig bäbis , hon ser ut som en docka , hihi ^^

ja igår gick jag upp kl nio då mamma bad mej hänge med till farmor , så det var bara klä på sej å hänga med :O 
idag gick jag upp 05:30 -.- va in till Väse  och hämtade lillebror eftersom han vare hos kusinerna i 3 dagar ^^

och imorgon ska vi med upp tidigt , handla inför semester , blir borta ca en vecka :/ 
men tar med mig surfplattan som tur är annars hade jag inte följt med eftersom man har kontakt med kompisar så japp ^^
ska väl bli rätt så kul eller jag vet inte båda kul å samtidigt inte :/ 
men med familjen blir det nog kul ^^
så åker på lördag och kommer hem när det gått en vecka , tror ja ^^

haha eftersom jag gick upp så tidigt imorse , så när vi kom hem så gick jag och la mej på sängen och skulle bara vila lite men det slutade med att telefonen ringde kl 14:00 , trevligt samtal var det  ^^
Nyss kommit hem från promenaden med faster , va gött ^^

provade en tröja idag , herre gud den ska jag verkligen köpa till bröllopet :') 
imorgon blir det en tur te affären IGEN , men imorgon ska jag nog köpa lite saker till naglarna ( tror jag) 
blir nog en bra dag imöra ^^
och en bra semester , vet ej om jag hinner blogga mer innan vi åker men i alla fall ha det bra alla som läser min blogg ^^

TYCKER OM DIG ^^ 
godnatt :D 

// Sara   

Av Sara Larsson - 15 juli 2012 00:16

Ooops , nu har jag inte skrivit på ett tag igen >< 

Men ja mår bara toppen , lite trött men får skylla mg själv eftersom jag är vaken på nätterna men men :D 

Nu sitter jag här och lyssnar lite på Ulrik Munther :D 
någon mer som tycker om han ? :D 

han var på tv förut , hihi tv:n på högsta volym blev det å alla fick vara tysta :') 

Hmmm... somnade 04:00 imorse :O men jaja :D<3 

Idag har jag nog gjort så mycket tror jag ^'^
Blev väckt kl 10:00 för att dra iväg på motordagen i Borgvik , det var skojj men det slutade med regn så vi åkte hem ^^
sen kl 14:45 så blev jag hämtad för att åka och klippa mej :) 
klippte bara topparna och luggen , hihi blev rätt bra ^^
Sen när jag kom hem så var jag ensam hemma , kunde ju inte bara sitta still :O utan jag diskade allt , var ute med hundarna och duschade dom ^^


Strax blir det å sova , tror jag eller nja ska vara vaken en stund till :D 
Godnatt på er ! :D 
// Sara 

Av Sara Larsson - 11 juli 2012 00:05

Hejsan hoppsan på er ! :D 
nu har jag inte bloggat på ett tag igen >< 

men jaja ^^
har varit hos faster en massa , UNDERBART :D 
alltid lika kul å vara där med kusinerna ^^

Jaop , jag somnade framför datorn igår när jag pratade med Niklas på skype , haha x) 
det var hans fel , eftersom han spelade vaggvisor för mej :O 
fick även reda på att han ropat på mig några minuter , men gött söv ja iaf x) 

Inget sommarväder alls ? :( 
inte alls kul det ska vara varmt , så man kan bada och vara ute !
inte regn, regn och regn -.- 

lite små nervös inför fasters bröllop , då JAG ska sjunga kärleksvisan i kyrkan ( tror jag ) 
hmm,, jaja det går väl bra får jag hoppas ! :D

Ne nu blir det musik sen sova , natti på er alla !<3

 
en bild , många minnen  


sov gott ! 
// Sara   <3

Av Sara Larsson - 8 juli 2012 22:34

Har verkligen haft en bra helg ! 

överaskade farmor och farfar när vi kom till campingan , kusinerna vad med det visste dom inte , haha ;D

Jag tog mitt första dopp igår , ja det var verkligen iskallt men vad gör man inte för kusinerna?
 Det var massa grodyngelll i "bad dammen" som vi var i , hihi dom var ju jätte söta :D 
Precis när jag klev upp från badet så ringde min telefon :D 
hihi , pratade i telefon ca 2 timmar innan ja gick iväg och va med kusinerna ^^

att man kan bli så glad bara för att en person ringer <3 
Dåligt väder var det , regnade och ingen sol alls :O 
vart har sommar vädret tagit vägen? :/ 

vi åkte hem imorse kl 12:00 började vi plocka ihop i alla fall och vi var hemma ca 15:00 , lite skönt att vara hemma ^^<3 
hade verkligen saknat nagelsakerna , så när jag kom hem drog jag fram alla saker jag hade , och började greja :D 
blev fint till slut ^^

Snart blir det film , nyss kommit in från altan , satte mig där och pratade i telefon ett tag ^^
Ett stort leende på läpparna får man varje gång <3 

Nej nu blir det film sen sova :D 
ha det gött ! 

You change my world with just one SMILE.
You took my heart with just one KISS  

Godnatt ! 
// Sara
  

Av Sara Larsson - 6 juli 2012 14:14

Jaaa rubriken säger det mesta :)
Nu är allt packat , till och med min rosa gossedjurs GRIS , hihi ja vet ....
Att jag är knäpp , är 15 år och har en gossedjurs GRIS men låt mig va konstig då ;)
Snart bär det av mot campingen med släkten , snacka om att vi kommer ha kul i alla fall :D
Skriver nog av mig lite när jag kommer hem :D
ha en toppen helg på er !:D
kraaaaam från lilla konstiga mig <3

Av Sara Larsson - 5 juli 2012 16:08

Det är varmt och skönt ute och har varit det i några dagar :D 
nu är nog sommaren påväg eller vad tror ni? ^^


nyss kommit in efter ha solat en stund , och det var verkligen varmt ! 


bara lite kvar och packa , sen sticker vi på semester en stund med släkten ! 
massa kul hoppas jag på , och bada en massa med :D 


blir att åka med mamma och handla in imorgon , och hoppas verkligen vi kan smita in på affären där som har nagelack , skulle behöva ett nytt eftersom det ena är slut :O 


gjorde fransk manikyr igår , den blev svart ! 
skit snyggt blev det ! 


nej nu ska jag dra å packa det sista , ha det så bra nu ! 


kram hej <3

Av Sara Larsson - 3 juli 2012 23:50

Hejsan hoppsan på er alla som läser ! 
jag har inte skrivit på länge som ni kanske märkt x) 

Har varit mycke hos faster , hihi å mina underbara kusiner ! 
i förrgår gick jag och faster 6,5 km "pust"
men nu går vi kortare hihi , 2,5 km varje dag :D 
riktigt mysigt att vara ute och gå  , man pratar om massa skojj ;D 

jag är nog den gladaste som finns just nu ! 
nu vill ni allt veta va ?! :D 

Faster ska ju gifta sej , nu i september ! 
jag ska sjunga i kyrkan ( tror jag det blir) :$ 
hmm , nervös inför det ! 
men jag har en dejt till bröllopet  , iiiiih ! 
hihihihi , jag är så glad ^^

Vi var hos kusinerna i Väse för några dagar sedan ! 
då tog jag med alla mina nagel saker och fixade deras naglar ( mammas syster och min mormors naglar ) 
dom blev verkligen jätte glada ! 
vilket var tur^^
och igår så frågade min kusin Emelie om jag ville fixa hennes lösnaglar , kunde man tacka nej till det ? 
NEJ verkligen inte , så efter 3 timmar och 30 min var jag klar med dom "pust" 
har verkligen hittat något som jag tycker är kul ! hihi <3 

till helgen blir det en caming tur med släkten , kuligt ska det verkligen bli ! 
jag har fått en ny rosett tralla lalla la ! :D <3 
nä nu ska jag snart sova , känns att det behövs nu :P 
ögonen går i kors  :)
Kram på er alla  som läser bloggen ! 

Godnatt   
// Sara den trötta !    

Presentation

En tjej på 15 år som gillar att skriva , sjunga och va med vänner^^

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards