rosett-sara

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2012

hejsan !

Av Sara Larsson - 16 augusti 2012 22:06

HEjsan hoppsan på er som e så snälla å läser här :3 
hur är det med er?

med mej är det bara toppen , det är ju fint väder ute ( eller ja under dagen )! 
hjälpte mamma å rakade ner hundarna , passade på å njuta av solen lite med :3 

varför kunde vi inte få en sommar med detta vädret som vi har nu? :O 

jaja x) 
nu blir det en mysig stämning här i lilla Segmon eftersom det är folk och rock nu under helgen :D 
Man kan stå ute på altan å lyssna på när dom spelar :3 
dom provspelade idag :D 

kanske blir å dra upp på lördag å titta :D 

imorgon blir det å fixa iordning mammas naglar ( en ren utmaning eftersom hon har korta naglar ) 
men det går :D 

ne ska nog lägga mej å lyssna på musik sen sova :D 
godnatt på er alla :3<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Sara Larsson - 27 februari 2013 00:26

Fattar inte ens varför hag skaffade en blogg? För å skriva av mig? Nja jag vet inte:( Är ju aldrig inne på bloggisen ändå morr.. Massa har hänt, varit mycke! Men nu är det toppen! Nu ska jag sova så godnatt på er!:)...

Av Sara Larsson - 26 januari 2013 15:29

Ja idag är det lördag vilket är gött^^ Just nu sitter vi och ser på tv snart blir de å bake pizza :3 hoppas alla får en fin dag...

Av Sara Larsson - 29 december 2012 02:33

Ja nu har jag ej skrivit på ett tag å ber om förlåtelse ... Hoppas alla har det bra? Varför måste tiden gå så fort, snart e 2012 över, massa har hänt, massa roligt , om jag fick spola tillbaka tiden s hade jag valt den dagen... å stannat upp ....

Av Sara Larsson - 14 november 2012 17:01

Haha det där på å vara duktig att komma ihåg att skriva här går INTE så jätte bra >< Snart ska jag ta å göra ett "litet" kort till min underbara rallyfarmor som fyller år imorgon<3 :D Ja snart är det ju helg igen, snacka om att veckorna går ...

Av Sara Larsson - 28 oktober 2012 21:41

Nämen hejsan på er ! :D Nu är det äntligen lov och hoppas på att kunna skriva lite mera nu här :3 Ska verkligen bli gött med lov, sova ut en massa å bara vara men familjen å släkten :D Det börjar verkligen bli riktigt kallt ute ju, var ute med min hu...

Presentation

En tjej på 15 år som gillar att skriva , sjunga och va med vänner^^

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards