rosett-sara

Alla inlägg under augusti 2012

Av Sara Larsson - 26 augusti 2012 02:21

Haft en helt underbar dag på stan med mamma å lillebror , blev senare en tur till goa kusinerna i Väsa :D 

Hittade två fina tröjor som jag fastnade för å köpte dom givetvis  :3 
när vi va hos kusinerna i Väse så hade dom grejer från Findland , nagellack 2 st yääy :D 
nu får det nog räcka med saker ett tag :D 

Nu på kvällen så har jag suttit och tittat på " the hunger games" å åte godis eftersom det är lördag :3 
sjukt bra film ska jag säga er :D 

Nu blir det nog å se fall man kan somna eller ligger vaken och lyssnar på det där jäkla regnet >< 

Ja just det , snart är det ju bröllop , snacka om att jag redan är nervös för å sjunga >< 
men hoppas verkligen det går bra , ska ju te kyrkan någon timme innan så jag kan öva lite :D 

Godnatt på er alla som läser ! 
// en glad Sara<3
att prata med den man saknar så gör att man somnar med ett leende på läpparna efter fått höra personens röst , att det kan göra så mycket !   


Av Sara Larsson - 24 augusti 2012 19:31

Yes hej alla goa å glada ! :D 

nu är skolan igång , är hur trött som hellst ju efter EN vecka :O 

Skönt å komma tillbaka till klassen igen , ja vem som helst kan ju tro att vi dödar varanra på fredagar när alla skriker i klassrummet :3 
hihi ^^

på tisdag är det klassfotografi  å på onsdag spexkort :D 

hihi :D 

sitter nu å lyssnar på musik å är sjukt nervös inför nästa lördag då jag ska sjunga i kyrkan >< 

men det kommer nog gå bra , hoppas jag :3 
imorgon blir det stan en sväng med mamma å lille bror :D 

ha en riktigt bra helg nu på er alla :D 

ha det ! <3 
kram från lilla mej<3 

Av Sara Larsson - 16 augusti 2012 22:06

HEjsan hoppsan på er som e så snälla å läser här :3 
hur är det med er?

med mej är det bara toppen , det är ju fint väder ute ( eller ja under dagen )! 
hjälpte mamma å rakade ner hundarna , passade på å njuta av solen lite med :3 

varför kunde vi inte få en sommar med detta vädret som vi har nu? :O 

jaja x) 
nu blir det en mysig stämning här i lilla Segmon eftersom det är folk och rock nu under helgen :D 
Man kan stå ute på altan å lyssna på när dom spelar :3 
dom provspelade idag :D 

kanske blir å dra upp på lördag å titta :D 

imorgon blir det å fixa iordning mammas naglar ( en ren utmaning eftersom hon har korta naglar ) 
men det går :D 

ne ska nog lägga mej å lyssna på musik sen sova :D 
godnatt på er alla :3<3

Av Sara Larsson - 12 augusti 2012 23:07

Hejsan på er igen ! 

jag vet att ja inte skrivit på ett tag , har faktiskt inte orkat ! 

massa har hänt , så har inte orkat med så mycket med å kunna skriva här ! 

Ja men snart börjar ju skolan , hmm ska väl bli rätt gött tycker jag i alla fall , att få träffa klassen igen :D 
Sista året nu då med världens underbaraste klass och den bästa som finns ! :D 

I torsdags va jag med mamma å lillebror te stan för att köpa lite presenter så till pappa som fyller år på tisdag ! 
men köpte även den tröjan jag ska ha på bröllopet , och en helt ny stor väska ( till skolan) 
hihi :D 

Tränar för fullt på låten , tänk att jag kanske ska stå å sjunga för nästan 70 st :O 
kommer dö ju :O 
som dom flesta vet så har jag ju skrivit att jag ska ha en dejt på bröllopet , men det blev inte så annat kom ivägen :) 
å nu är vi bara vänner :) <3 
Japp så är det ju ibland ^^

är så sjukt nervös för å sjunga för så många , men får hoppas att det går bra i alla fall <3 

ne nu ska jag ta å lägga mej å sova , är trött  ^^ 
hade ju besök idag av Mormor å morfar , kuligt var det ^^

NEJ nu ska jag sova :D 
så godnatt på er alla <3 

Av Sara Larsson - 2 augusti 2012 23:32

Jepp som ni vet så har jag inte kunnat skrivit har vare på semester ett tag , vi var till Hälsingland , sen på fredagen åkte vi neråt till Stöllet å var där i tre dagar , ja som sagt det var kul men saknade en viss person men men :) 

Fick ju pengar av mamma å pappa kul , hitta massa saker ^^
* Massa nagellack 
* mjukisbraller
* bh
* en skylt där det står " joy , love , peace" på 
* parfym som luktar vanilj 
* och en varm go filt 
* gosemose strumpor 
* en sjal med rosetter på 
* blåa örhängen ( fast ska använda som som nagelsmycke) 
* nagelfilar å något mer 
hmmm , tror det var allt i alla fall ;D 
Skönt å vara hemma nu ^^
har grejat med mina naglar nu när jag kom hem , rätt kul och greja med :) 

I Hälsingland var det ju fint väder ja förutom en dag , å nu när vi åker hem igen vad tror ni man får för väder då? 
jo åska , regn , blåst och mera regn . . .
Badade ca varje dag i Ljusnan  , herre jävlar va kallt det var men det gick å bada när väl kroppen domnat bort xD 

Så här såg mina naglar ut igår : 

å så här ser dom ut i dag :D
   
vad tycker ni? ^^
första gången men enkelt å sött , hi h i <3 




   
att en bild kan ha så många minnen men det var den bästa dagen i mitt liv <3  

ne nu ska jag nog greja lite med datorn å va lite social med min vän tuffingen :D 
Godnatt på er <3

Presentation

En tjej på 15 år som gillar att skriva , sjunga och va med vänner^^

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards